homeover Bun„ Ziuanieuwsmeehelpenanbicontact

16 mei 2018

Jaarverslag 2017

“In Roemenië is uitdrukkelijk de wens uitgesproken om ook in Nederland de activiteiten van de stichting Noi si Voi en Buna Ziua te bundelen. Sinds 2013 vallen de activiteiten van Noi si Voi in Roemenië onder het management van Buna Ziua. In Nederland zijn dit nog altijd 2 stichtingen en 2 aparte besturen.”

Bovenstaand een citaat uit het jaarverslag van 2016. Voor de besturen van Buna Ziua en Noi si Voi één van de eerste prioriteiten om in 2017 mee aan de slag te gaan. Begin 2017 is tijdens de bestuursvergadering besloten beide besturen dezelfde bezetting te geven maar in Nederland wel als twee verschillende stichtingen te blijven bestaan. Voor Gitta Griffioen een mooi moment om na jaren een stapje terug te doen en de voorzittersrol over de dragen. Ook Hannah Smit, bestuurslid van Noi si Voi, heeft dit moment gekozen om op andere wijze betrokken te zijn bij de stichting. Zo werd op natuurlijke wijze een nieuw bestuur gevormd voor de beide stichtingen. Uiteraard is het mogelijk om de expertise van Gitta en Hannah te blijven gebruiken in de nabije toekomst.

Download het jaarverslag 2017 »

Meld je aan voor de nieuwsbrief